Annotatsiya: maqolada tabiiy ilmiy dunyoqarashni shakllantirishda biologik va tabiiy
fanlarga doir bilimlar zaruriyati asoslangan bo‘lib, o‘quvchilar tabiiy savodxonligini
rivojlantirishda amaliy tajribalar dolzarb ekanligi yoritilgan. Tabiiy savodxonlik asosan tabiiy
fanlar doirasida shakllantirilib, amaliy - kreativ tajribalar va laboratoriya ishlari asosida
mustaxkamlanishi ta’kidlangan. Maqola o‘quvchilarning tabiiy ilmiy dunyoqarashini
rivojlantiruvchi Science-laboratoriyalar tashkil etish va ularning xalq ta’limi tizimidagi
zaruratiga bag‘ishlangan.
Kalit so‘zlar: Science-laboratoriyalar, tabiiy savodxonlik, sifatli ta’lim, tabiiy-ilmiy
dunyoqarash, biologiya, tabiiy fanlar, tibbiy savodxonlik, kreativlik, ijodkorlik.
Ko'chirish: “SIFATLI TA’LIMNI TASHKIL ETISHDA TABIIY-ILMIY DUNYOQARASHNI RIVOJLANTIRUVCHI SCIENCE-LABORATORIYALARNING NAZARIY.pdf 266.64 Kb